۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آزمون سمپاد به چه زمانی موکول شد؟

  • کد خبر: ۳۴۵۱۷
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
آزمون سمپاد به چه زمانی موکول شد؟
رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان از تغییر زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد که قرار بود جمعه این هفته ۲۷ تیر برگزار شود خبر داد و گفت: آزمون را با تاخیر دو هفته‌ای به شرط آنکه ستاد کرونا اجازه دهد برگزار می‌کنیم و امیدواریم وضعیت کشور به گونه‌ای شود که اجازه برگزاری آزمون را بدهند.
به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه مهاجرانی در این باره گفت: در شرایط کنونی طبیعتا همه ما ملزم هستیم به فرامین ستاد کرونا عمل کنیم.

وی افزود: علیرغم آنکه تمهیدات فراهم و کار‌ها انجام شده بود به دلیل تاکید ستاد ملی کرونا که خواستند آزمون‌ها برگزار نشود پذیرفتیم و آزمون ورودی سمپاد به تاخیر می‌افتد.


رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان با بیان اینکه آزمون را با تاخیر دو هفته‌ای به شرط آنکه ستاد کرونا اجازه دهد برگزار می‌کنیم گفت: زمان مطلوب برای اجرای فرایند‌های کاری ما دو هفته است و انشاالله وضعیت کشور به گونه‌ای شود که اجازه برگزاری آزمون را بدهد. امیدواریم بتوانیم آزمون را دهم مرداد اجرا کنیم.

مهاجرانی ادامه داد: فعلا برنامه ریزی ما برای آن زمان است و امیدواریم بتوانیم آن را انجام دهیم. در شرایط عادی همه عادی کار میکنند در شرایط غیرعادی باید فوق العاده کار کرده و کار‌ها را با برنامه ریزی درست پیش ببریم. همه همکاران ما تلاش می‌کنند آزمونی با سلامت بالا برگزار شود و امیدواریم در زمان مقرر آزمون را برگزار و نتایج را به موقع اعلام کنیم.

وی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر درباره تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نیز گفت: حدود ۳۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند منتها ۶۰ درصد والدین کارت ورود به آزمون را دریافت کردند که احتمالا به علت نگرانی از کرونا و حضور در جمع بوده است. بر این اساس ۲۱۰ هزار نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی المپیاد‌ها در حال برگزاری است و امروز و فردا به پایان می‌رسد و المپیاد‌های جهانی شیمی، ریاضی، کامپیوتر، زیست شناسی غیرحضوری و مابقی لغو شده‌اند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->